Sunday 7 April 2013

Aku Hanya Tulis!

Aku tulis saja
Untuk diri aku, untuk dia, untuk semua baca, untuk sesiapa rasa 
Dan mungkin, once in a blue moon, untuk seseorang rasa berharga.

Tak pernah jangka untuk siapa-siapa suka
Kalau ada alhamdulillah..terima kasih
Rasa berbunga.

Kalau ada yang benci, kutuk 
Mencebik dalam hati
Biarlah..hak mereka
Aku hanya tulis
Aku hanya luah
Apa aku rasa, apa orang buat aku rasa, apa aku cuba buat orang lain rasa.
Simple.

Cuma cuba jadi jujur dengan diri sendiri
Kalau ada yang tak suka
Suka hatilah, aku tak boleh puaskan hati semua. #senyum

Janganlah benci-benci
Janganlah kutuk-kutuk
Tak siapa punya tangan seni
Tak siapa punya fikiran paling kreatif
Itu semua DIA punya
Kita cuma layak pinjam saja.

Untuk yang baca     
Owh! Thank you so much, I am flattered!
Terima kasih tak terhingga sebab warnakan hidup aku yang memang dah berpelangi ini.   

Cukup Indah. 

Syukur Alhamdulillah! -nho
World would be a better place when we learn to appreciate, nurture, forgive and enjoy our life. #Mommy sgt over bila take picture more than the kids!



No comments:

Post a Comment